Surprise, surprise, surprise!

28 oktober 2018 - Birkirkara, Malta

Hallo lieve volgers,

Ik was alweer bijna vergeten dat ik een blog moest schrijven! Ik heb namelijk een super leuke verrassing gehad waar ik jullie meer over wil vertellen maar laten we beginnen bij het begin.

Maandag begon stage weer zoals elke week en hadden daar ook harstikke veel zin in! (not, wie wil er nou om 06:00 opstaan) Eigenlijk kan ik qua stage niet veel vertellen want er is verder niks speciaals gebeurd.

Vrijdag was ik met Amber naar de Lidl gegaan om week boodschappen te doen. Nog niets vermoedend liepen we naar binnen en stonden we naar de verse broodjes te kijken (Ja, wat had je anders verwacht) totdat er opeens iemand kei hard tegen mij aanbotste! Ik dacht echt wie is die mongool die zo lomp tegen mij aanbotst?! Toen ik omkeek zag ik dus dat het Brechtje was! Ik moest nog even alles op een rijtje zetten voor mezelf totdat ik het me echt realiseerde dat het echt Brechtje was die hier in de Lidl stond in Malta. Echt een mega leuke verrassing!

Na alles een beetje verwerkt te hebben konden we eten in gaan slaan voor de week. "Slim boodschappen doen'' zeggen Amber en ik altijd maar vervolgens komen er onnodige spullen in onze kar zoals halloween chicken nuggets en halloween pasta. Ook waren er ''Amerikaanse weken'' bij de Lidl. Nou, tel er alvast maar 5 kilo bij als ik terug kom uit Malta want daar hebben we ook het een en ander van ingeslagen. Gaat lekker Soof. Top.

Vrijdagavond zijn we met zijn drieen uiteten geweest. Dat was erg leuk maar waren optijd terug gegaan want we waren allemaal kei kapot. De volgende ochtend besloten we naar Valletta te gaan. Leuke winkeltjes bekeken en lekker op het terras gezeten. Brech bleef maar tot zaterdagavond dus in de namiddag brachten Amber en ik haar naar het vliegveld. Ik vond het zo jammer dat ze maar zo kort bleef maar het was super leuk dat ze zo onverwachts kwam!

Zondagochtend besloten Amber ik een keertje onze trots opzij te zetten en vroeg op te staan. We wilde eigenlijk toch nog een keertje naar de markt gaan in Marsaxlokk. Je zult het niet geloven maar we waren er om 9:15. Niet zonder slag of stoot hoor, we hebben wel weer ons zelf uit de naad moeten rennen en had Amber bijna achtergelaten (sorry Amber). Na een half uur op de markt gelopen te hebben, hadden we het wel weer gezien dus besloten naar huis te gaan. Eenmaal aangekomen bij de bushalte van onze eindbestemming  wilde we eigenlijk nog wel iets doen omdat het nog zo vroeg was (12:10) dus zijn we nog even naar Sliema gegaan.

Dit was het dan wel weer zo'n beetje!

XOXO SOOF

1. Brechtje Verhoeven:
    28 oktober 2018
    Het was super!😊❤️❤️🇲🇹❤️🇲🇹
  2. Lotte:
    29 oktober 2018
    Gezellig hoor met je bff!@😘😎😃