Friday nights in Valletta en Shakes 'n Bakes!

1 december 2018 - Birkirkara, Malta

Hallo lieve allemaal,

Het is vandaag weer zaterdag en dat betekent dat ik eigenlijk rond dit tijdstip (21:00) aan het drinken zou moeten zijn maar helaas zijn Amber en ik allebei een beetje ziek vandaag dus we gaan niet opstap en dat is eigenlijk ook de rede dat ik nu al mijn blog schrijf. Dus vandaar!

Ik moet zeggen, ik vind het steeds moeilijker om een leuke blog te schrijven. Ik heb namelijk niet altijd een hele bijzondere week. We staan gewoon om 06:00 op (helaas) en gaan naar stage, vijf dagen in de week wat overigens heel leuk is. Ik heb zeker niks te klagen! Maandag begonnen we dus weer met een week stage. De bus had er ook weer lekker veel zin in, want die vond het ook nodig om een kwartier later te komen. Geloof me, wen je niet aan. Gelukkig konden we aan het eind van de dag meerijden met mijn lieve stagebegeleidster Tatiana. Dinsdag hadden we ook niet echt een 'speciale dag' net zoals woensdag en donderdag. Vrijdag was wel een hele leuke dag! Daar wil ik wel iets meer over vertellen. Het begon als volgt: Ik kreeg te horen dat mijn lieve beste vriendin Brechtje haar PROPEDEUSE GEHAALD HEEFT. Breg, als je dit leest, ik ben super trots op je! Vervolgens hebben we nog even aan school gewerkt (niet zo leuk) en aan het eind van de dag stond Amber plots alleen voor de klas dus ging ik haar helpen. We hebben met de kinderen 'als je lacht ben je af' gespeeld. Nou, die kinderen gingen ff een partijtje los. Het was hilarisch. Plaste nog net niet in mijn broek. Volgens mij lachten Amber en ik nog meer dan die kinderen. Aan het eind van de dag gingen we naar huis en hadden we voor die avond wat leuks op de planning staan: Uiteten met Tatiana en Amber in Valletta. Tatiana kwam ons ophalen en ze had een hele lieve verrassing voor mij! Ik kreeg een super lief cadeautje van haar als bedankje voor alle hulp in de klas :) Echt heel erg blij mee. Vervolgens gingen we naar een super leuk restaurantje waar we heel erg lekker hebben gegeten en tot slot nog wat gedronken met Tatiana haar vrienden. Echt een top avond!

Vandaag zijn we nog naar shakes 'n bakes gegaan. Een heel leuk tentje waar je allemaal verschillende soorten crepes en milkshakes kan eten/drinken. Tatiana had namelijk gezegd dat we daar echt een keer naartoe moesten! Vervolgens hebben we nog boodschappen gedaan en zijn we naar huis gegaan. Lekker neergeploft op de bank, tv aan, love island marathon knallen. Helemaal top. Morgen hebben we niks op de planning staan omdat we ons allebei nog niet helemaal fit voelen.

Tot volgende week!

XXX SOOF

1. Lotte:
    Goed geschreven!@
  2. Brechtje Verhoeven:
    2 december 2018
    Aawh je bent een schat😘❤️, leuk geschreven weer! : Die bussen, geloof me, wen je niet aan 😂En zo'n stagebegeleider willen we allemaal wel 😋
  3. Sienna:
    2 december 2018
    @Brechtje Zal blij zijn als ik thuis weer mijn scootertje heb😆