Stage, blackfriday en Gozo

25 november 2018 - Birkirkara, Malta

Hallo lieve volgers,

Het is weer zondagavond en dat betekent dat ik weer met mijn laptop op schoot zit om een blog voor jullie te schrijven. Ik moet zeggen, het begint hier steeds kouder te worden en dat merk ik ook aan mezelf want ik begin ziekjes te worden! Verder wil ik ook niet klagen over de 'kou' want ik weet dat jullie het in Nederland nog slechter hebben ;)

Deze week was weer eens voorbij gevlogen. Maandag en dinsdag had ik natuurlijk vrij omdat mijn familie op bezoek was en woensdag mocht (nouja, mocht. Moet eigenlijk) ik weer naar stage. Ik had nog wat werk in te halen. Letterlijk. Opgestapeld op mijn bureau. Like. Ok. Thanks?

Na ik dat allemaal op orde had kon ik weer verder met wat ik normaal altijd doe. Uit me neus vreten. Jippie. Nee maar zonder grapjes, ik kon echt niks doen. De kinderen hadden namelijk de rest van de dag vakken van andere leraren. Zo hadden zo o.a.  physical education (PE) en library. Dus zo heb je soms helaas van die dagen erbij zitten dat je niet zoveel kan doen en de andere dag juist super veel.  Donderdag had mijn stagebegeleider nog wel iets wat ik kon doen. Smurfen schilderen. Ja je leest het goed. Smurfen. Die blauwe dingen. Haar nichtje van (bijna) drie jaar is helemaal obsessed met smurfen en omdat ze bijna jarig is wilde ze een paar mooie smurfen hebben. Zoals sommige van jullie denk ik wel weten ben ik niet bepaald de creatiefste. Daarom had ik ook meteen Amber gevraagd om hulp. Amber is heel creatief dus daar heb je een goeie aan. Mijn stagebegeleider was daar ook erg blij mee. Die had natuurlijk ook allang gezien dat ik er niks van bakte. Maar het eindresultaat is harstikke mooi geworden (foto's volgen) maar dat mocht ook wel na een lange dag!

Vrijdag was een drukke dag. Niet door stage ofzo hoor. Maar door de blackfriday sale. Godverdomme zeg. Amber en ik dachten (Amber+Sophie+Denken = error) even naar The Point te gaan (super groot overdekt winkelcentrum) Nou het begon al toen we weg gingen van stage. De bus naar The Point zat over vol. Maar wij propten onszelf er natuurlijk wel bij. Daar niet van. Wij doen er alles voor om naar de grote 'blackfriday sale' te gaan. We zijn tenslotte ook echte hollanders he. Nou, dat was het slechtste plan ooit. We kwamen pas super laat aan en het was (natuurlijk) harstikke druk. Na even geshopt te hebben hadden we het wel weer gezien en zijn we naar huis gegaan. Zaterdag werden we weer lekker optijd wakker (12.30) en hebben we nog eventjes boodschappen gedaan. Om half 5 kregen we bezoek van mensen die mogelijk ons appartementje gaan overnemen! Dus we hadden de hele ter*** zooi ook weer opgeruimd. Anders waren ze waarschijnlijk gillend weggerend. Vandaag waren we serieus optijd opgestaan! We zijn een dagje naar Gozo gegaan. Ik was er vorige week met mijn familie al geweest maar Amber was er nog niet geweest dus zijn we er vandaag gewoon nog een keer naartoe gegaan! Super leuke maar lage dag. Tijd niet goed ingeschat dus we waren pas laat thuis.

Morgen begint de nieuwe week weer met veel leuke dingen op de planning:)

XXX SOOF

1. Lola Meiners:
    26 november 2018
    Ah zeg, wat een leuke blog. Mis je xx