Familie op bezoek!

21 november 2018 - Mgarr, Malta

Hallo allemaal,

Het is vandaag woensdag en dat betekent dat ik drie dagen geleden al een nieuw verhaal had moeten posten (OEPS) . Ik zou ook eigenlijk niet meer weten wat ik vorige week allemaal heb beleefd op stage (Ja, zo leuk was het dus). Zaterdag kwam mijn moeder, tante, zus en nicht naar Malta voor een kleine vakantie. Helaas hadden ze een uur vertraging en zat het weer ook niet bepaald mee maar dat mocht de pret niet bederven want ik vond het super leuk om ze weer te zien:) In de avond zijn we nog even uiteten geweest en was het al weer bedtijd. Nou ja, voor hun dan, want Amber en ik gingen nog opstap. Zoals altijd was het weer harstikke gezellig en hadden we weer genoeg gedronken, wat we de volgende ochtend ook zeker merkten! Maar je weet wat ze zeggen: kater komt later dus om elf uur kon ik weer op pad naar mijn familie die een eindje verderop zat (Sliema) Daar hebben we wat geluncht en hebben we lekker rondgereden in een hop on hop off bus, waar je heel veel mooie plekken van Malta zag. Zeker een aanrader als je ooit naar Malta gaat. In de avond zijn we nog uiteten geweest en ben ik weer naar huis gegaan. Voor maandag en dinsdag had ik vrij genomen dus kon ik lekker meegenieten van de vakantie!

Maandag zijn we naar Valletta geweest met de ferry die vanaf Sliema naar Valletta gaat. (Sliema en Valletta liggen tegenover elkaar dus je steekt als het ware gewoon over) binnen 5 minuten ben je met de boot aan de overkant. Daar zijn we een beetje wezen shoppen en hebben we geluncht. Mama en ik zijn vervolgens naar mijn appartementje gegaan omdat mama het nog even wilde zien en daarna zijn we weer teruggegaan naar Sliema waar we nog wat gingen eten. De volgende dag ging ik weer naar Sliema omdat we een boottocht gingen doen naar Gozo en Comino. Dat was echt heel erg leuk. Gozo is echt een heel leuk (bewoonbaar!) eiland en Comino staat bekend om de ''blue lagoon'' het helderblauwe water. Om vijf uur in de avond waren we weer terug en Amber was naar Sliema gekomen om nog even wat te gaan eten. Na 4 leuke dagen was het weer tijd om afscheid te nemen en zijn Amber en ik weer naar huis gegaan.

Dat was het alweer!

XOXO SOOF